Skip to main content

«Իրական բիզնես մարտահրավերների և խաղաֆիկացիայի համադրությունն ինձ օգնեց սկսել մտածել շրջանակից դուրս»: – Ջոշուա Հեք, ծրագրի մասնակից:

2022 թվականի դեկտեմբերի 17-ին Երևանում տեղի ունեցավ «ԱԳԱԹԵ – երիտասարդական ձեռներեցության կրթության խաղային մոտեցում» ծրագրի փակման համաժողովը, որը կազմակերպվել էր ԴԵՀԿ ՀԿ։-ի կողմից։ Համաժողովը հավաքել էր ավելի քան 50 քաղաքացիական հասարակության տարբեր կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, երիտասարդներ, երիտասարդական աշխատողներ և համապատասխան շահագրգիռ կողմեր, ովքեր մասնակցել են ծրագրի տարբեր փուլերին: Միջոցառման ընթացքում մասնակիցները կիսվեցին AGATE նախագծին մասնակցելու իրենց փորձով։

Ջոշուա Հեքը նախագծի մասնակիցներից մեկն էր Գերմանիայից։ Նա ասում է, որ նախագիծն իր համար հիանալի հնարավորություն էր իմանալու գեյմիֆիկացիայի և ձեռնարկատիրության մասին, բացահայտելու Հայաստանում նորաստեղծ ձեռնարկությունների ներկայիս հնարավորություններն ու մարտահրավերները և, բացի այդ, բացահայտելու մասնակից երկրների մշակույթները:

«Ապարանում մասնակցել եմ ԱԳԱԹԵ երիտասարդների փոխանակման ծրագրին: Հայաստանի, Բելառուսի, Էստոնիայի և Պորտուգալիայից այլ մասնակիցների հետ միասին մենք ավելին իմացանք գեյմիֆիկացիայի մասին տարբեր թիմերի ձևավորման գործողությունների և թեմայի հետ կապված առաջադրանքների օգնությամբ, մենք փորձարկեցինք ԱԳԱԹԵ-ի չորս խաղերը և այնուհետև գնահատեցինք դրանք: Ինձ ամենաշատը դուր եկավ, «Train» խաղը, քանի որ այն ցույց է տալիս շրջակա միջավայրի փոփոխություններին հարմարվելու կարևորությունը՝ հարմարեցնելով սեփական ռազմավարությունը, իրական բիզնես աշխարհի բավականին հետաքրքիր մոդելավորում էր»:

Ծրագրի մեկ այլ մասնակից էր Ֆրենկ Մարտինը՝ Գերմանիայից։ Չնայած մասնագիտացված լինելով սոցիալական գիտությունների ոլորտում և երբեք չմտածելով, որ կարող է հաճույք ստանալ ձեռներեցության մասին սովորելուց, նա ուներ լավագույն ուսուցման փորձը խաղային մոտեցման շնորհիվ: Նա կարծում է, որ նույնիսկ եթե մարդը խորապես հետաքրքրված չէ ձեռներեցությամբ, ձեռներեցություն սովորելու այս մոտեցումը կարող է հետաքրքրել բոլորին, ինչպես իր հետ պատահեց:

«Համաժողովն ինձ համար մեծ հնարավորություն էր ճանաչելու ավելի շատ մարդկանց, ովքեր խոսում էին գեյմիֆիկացիայի կարևորության մասին, հատկապես ձեռնարկատիրական կրթության ոլորտում: Ավելին, համաժողովի ընթացքում ներկայացվեցին այն խաղերը, որոնք ստեղծվել էին ծրագրի ընթացքում, և դա ինձ համար ոգևորիչ պահ էր»։

Հայաստանից Նանե Բեժանյանը նույնպես ոգևորված էր կիսվել նախագծի մաս լինելու իր փորձով:

«ԱԳԱԹԵ ծրագիրը իմ ունեցած լավագույն փորձերից մեկն է: Այդ հետաքրքիր և օգտակար շաբաթվա ընթացքում մենք ձեռք բերեցինք նոր գիտելիքներ, բացահայտեցինք նոր հմտություններ և ձեռք բերեցինք նոր ընկերներ Հայաստանից և այլ երկրներից»:


«AGATE – A Gamified Approach to Youth Entrepreneurship Education» ծրագիրը իրականացվել է Եվրոպական միության Էրազմուս+ ծրագրի աջակցությամբ «Դիլիջանի երիտասարդների համագործակցության կենտրոն»  (Հայաստան)ՀԿ-ի կողմից, «Society for Innovative Business Support»–ի (Բելառուս), «Youth Progress»–ի(Էստոնիա) և «Experimentáculo Associação Cultural» ի(Պորտուգալիա)  հետ համագործակցությամբ։